Firma
Kim jesteśmy:
Kompetentna, dynamiczna, otwarta i elastyczna firma, która spełnia marzenia o rozwoju polskiej przedsiębiorczości.
Nasza misja:
Minimalizacja ryzyka w zarządzaniu projektami poprzez dostarczanie nowoczesnych produktów informatycznych oraz kompetentnych usług doradczych i szkoleniowych.
Nasza wizja:
100% projektów naszych klientów zakończonych sukcesem.
Nasze wartości:
Szacunek – do naszych Klientów, Pracowników i Współpracowników. Wierzymy, że podejście oparte na wzajemnym szacunku jest niezbędnym fundamentem, na którym można budować partnerskie relacje biznesowe.
Odpowiedzialność – pełna odpowiedzialność za dostarczane naszym Klientom produkty i usługi jest gwarantem naszej wiarygodności i rzetelnego podejścia do relacji biznesowych.
Pasja – to właśnie dzięki niej, jesteśmy w stanie tworzyć i ciągle udoskonalać nasze oprogramowanie, aby było konkurencyjne i niosło za sobą realną wartość w codziennej pracy naszych Klientów.
Zarząd
Andrzej Parafian – Dyrektor zarządzający oraz prezes zarządu ANDCOM sp. z o.o. Absolwent studiów doktoranckich prowadzonych przez Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk. W 2011 roku uzyskał stopień naukowy doktora nauk technicznych w zakresie informacyjnych systemów zarządzania. Jest również absolwentem Politechniki Białostockiej, kierunku automatyka i robotyka o specjalności systemy informatyczne i podyplomowych studiów Informatyka w zarządzaniu i biznesie. Z obszarem zarządzania projektami związany od ponad 15 lat. Posiada wieloletnie praktyczne doświadczenie w zarządzaniu złożonymi projektami realizowanymi w środowisku międzynarodowym. Posiada certyfikat PMP® oraz PRINCE2.
Jarosław Zimmermann – Dyrektor ds. kluczowych klientów w ANDCOM sp. z o.o. Magister Zarządzania Przedsiębiorstwem oraz absolwent podyplomowych studiów z coachingu realizowanych przez Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w sprzedaży, które zdobywał pracując dla największych polskich spółek handlowych z branż IT, ADG, RTV, GSM, FOTO, gdzie odpowiadał za budowę oraz rozwój działów sprzedaży. W przeszłości miał również okazję pracować w branży budowlanej, gdzie przez 4 lata operacyjnie odpowiadał za realizację wielu projektów.
Nasze referencje
Z przyjemnością przedstawiamy przykładowe referencje naszych drogich klientów, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować:
VALVEX S.A. – ANDCOM – referencje VALVEX
Intrum Justicia sp. z o.o. – ANDCOM – referencje Intrum Justitia
ETCPlus sp. z o.o. – ANDCOM – referencje ETCPlus
WELD sp. z o.o. – ANDCOM – referencje WELD
Integer.pl S.A. – ANDCOM – referencje Integer
Nasze nagrody
Komplementarność naszych usług oraz niewątpliwa innowacyjność spółki ANDCOM sp. z o.o. zostały zauważone i docenione przez kapituły wielu konkursów. Poniżej przedstawiamy zestawienie nagród, które otrzymaliśmy.
Lider przedsiębiorczości roku 2015
Lider przedsiębiorczości roku 2016
Finalista konkursu Innowator Mazowsza 2017
Perla przedsiębiorczości 2018
Kariera
Aktualnie poszukujemy:
Key Account Manager IT (systemy do zarządzania projektami)
Miejsce pracy: Praca zdalna, obszar działania: cała Polska
Jeżeli dołączysz do naszego zespołu, to w pierwszej kolejności jako Key Account Manager będziesz odpowiedzialny/a za:
- zbudowanie portfela nowych klientów,
- prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji z potencjalnymi Klientami,
- przygotowywanie ofert i prezentację produktu,
- skuteczną sprzedaż, opartą na zaufaniu i profesjonalnym podejściu.
Jeżeli jesteś ambitny/a i sprawnie zbudujesz większy rynek sprzedaży w odniesieniu do naszego funkcjonującego systemu, chętnie powierzymy Ci zadanie zbudowania Twojego zespołu oraz funkcję Dyrektora sprzedaży. W ramach tej funkcji będziesz odpowiedzialny/a za:
- zarządzanie zespołem sprzedażowym,
- realizację planów sprzedażowych,
- budowę polityki sprzedażowej firmy.
Idealny Kandydat/Kandydatka
- posiada minimum 4 letnie doświadczenie zawodowego w sprzedaży rozwiązań IT w B2B (systemy PPM, EPM, CRM, ERP, DMS, Workflow, HRM, itp.) i chce się intensywnie dalej rozwijać,
- może pochwalić się mierzalnymi sukcesami w obszarze sprzedaży,
- podejmie wyzwanie dynamicznego zwiększenia rynku sprzedaży naszego systemu,
- potrafi zbudować, a potem kierować zespołem sprzedaży.
Co oferujemy:
- samodzielne stanowisko z możliwością wykazania się talentami w obszarze sprzedaży, kierowania i kreowania polityki sprzedażowej
- nowoczesny model zarządzania: kreatywność, partnerskie relacje z zarządem firmy, otwartość na współpracę i pomysły,
- elastyczny czas pracy,
- bardzo atrakcyjny model wynagradzania i benefity uzależnione od Twoich wyników.
Jesteś osobą otwartą, dynamiczną i nie boisz się nowych wyzwań?
Dołącz do naszego zespołu, a gwarantujemy Ci partnerską atmosferę, ciekawą przygodę oraz możliwość realizacji własnych pomysłów.
Wyślij swoje CV oraz list motywacyjny krótko opisujący Twoją osobę i doświadczenie na adres: praca@andcom.pl
Wysyłając maila, dołącz informację, iż „wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z RODO.