ANDCOMO firmie

Firma

Kim jesteśmy:

Kompetentna, dynamiczna, otwarta i elastyczna firma, która spełnia marzenia o rozwoju polskiej przedsiębiorczości.

Nasza misja:

Minimalizacja ryzyka w zarządzaniu projektami poprzez dostarczanie nowoczesnych produktów informatycznych oraz kompetentnych usług doradczych i szkoleniowych.

Nasza wizja:

100% projektów naszych klientów zakończonych sukcesem.

Nasze wartości:

Szacunek – do naszych Klientów, Pracowników i Współpracowników. Wierzymy, że podejście oparte na wzajemnym szacunku jest niezbędnym fundamentem, na którym można budować partnerskie relacje biznesowe.

Odpowiedzialność – pełna odpowiedzialność za dostarczane naszym Klientom produkty i usługi jest gwarantem naszej wiarygodności i rzetelnego podejścia do relacji biznesowych.

Pasja – to właśnie dzięki niej, jesteśmy w stanie tworzyć i ciągle udoskonalać nasze oprogramowanie, aby było konkurencyjne i niosło za sobą realną wartość w codziennej pracy naszych Klientów.

 

Zarząd

Andrzej_Parafian_ZDJĘCIE_Białe

Dyrektor zarządzający

Andrzej Parafian – Dyrektor zarządzający oraz prezes zarządu ANDCOM sp.  z o.o. Absolwent studiów doktoranckich prowadzonych przez Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk. W 2011 roku uzyskał stopień naukowy doktora nauk technicznych w zakresie informacyjnych systemów zarządzania. Jest również absolwentem Politechniki Białostockiej, kierunku automatyka i robotyka o specjalności systemy informatyczne i podyplomowych studiów Informatyka w zarządzaniu i biznesie. Z obszarem zarządzania projektami związany od 15 lat. Posiada wieloletnie praktyczne doświadczenie w zarządzaniu złożonymi projektami realizowanymi w środowisku międzynarodowym. Posiada certyfikat PMP® oraz PRINCE2.

Dyrektor operacyjny

Edyta Masłowska-Parafian – Dyrektor operacyjny i prokurent spółki ANDCOM sp. z o.o. Absolwentka Politechniki Białostockiej, kierunku zarządzanie i marketing  o specjalności zarządzanie przedsiębiorstwem. Ukończyła również studia podyplomowe zarządzania projektami inwestycyjnymi w samorządzie terytorialnym realizowane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Od ponad 12 lat zajmuje się kwestiami związanymi z realizacją projektów współfinansowanych ze środków unijnych. Koordynator projektów systemowych w ramach Priorytetu III PO KL realizowanych przez Instytut Badań Edukacyjnych. Jest autorką lub współautorką wielu ekspertyz dotyczących zarządzania i finansowania w ramach funduszy europejskich, a także szeregu procedur i systemów zarządzania i kontroli dla podmiotów uczestniczących w systemie realizacji funduszy UE. Jest również wieloletnim trenerem prowadzącym szkolenia specjalistyczne z zakresu: pozyskiwania oraz rozliczania funduszy unijnych. Posiada certyfikat PRINCE2.

Jarek

Dyrektor ds. kluczowych klientów

Jarosław Zimmermann – Dyrektor ds. kluczowych klientów w ANDCOM sp. z o.o. Magister Zarządzania Przedsiębiorstwem oraz absolwent  podyplomowych studiów z coachingu realizowanych przez Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w sprzedaży, które zdobywał pracując dla największych polskich spółek handlowych z branż IT, ADG, RTV, GSM, FOTO, gdzie odpowiadał za budowę oraz rozwój działów sprzedaży. W przeszłości miał również okazję pracować w branży budowlanej, gdzie przez 4 lata operacyjnie odpowiadał za realizację wielu projektów.

Nasze referencje

Z przyjemnością przedstawiamy przykładowe referencje naszych drogich klientów, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować:

VALVEX S.A. – ANDCOM – referencje VALVEX

Intrum Justicia sp. z o.o. – ANDCOM – referencje Intrum Justitia

ETCPlus sp. z o.o. – ANDCOM – referencje ETCPlus

WELD sp. z o.o. – ANDCOM – referencje WELD

Integer.pl S.A. – ANDCOM – referencje Integer

Nasze nagrody

Komplementarność naszych usług oraz niewątpliwa innowacyjność spółki ANDCOM sp. z o.o. zostały zauważone i docenione przez kapituły wielu konkursów. Poniżej przedstawiamy zestawienie nagród, które otrzymaliśmy.

Lider przedsiębiorczości roku 2015

Andcom Lider_2015

 

Lider przedsiębiorczości roku 2016

Andcom Lider_2016

Finalista konkursu Innowator Mazowsza 2017

Innowator Mazowsza_300

Perla przedsiębiorczości 2018

Perła_300

Kariera

Aktualnie poszukujemy:

Key Account Manager IT (systemy do zarządzania projektami)
Miejsce pracy: Praca zdalna, obszar działania: cała Polska

Jeżeli dołączysz do naszego zespołu, to w pierwszej kolejności jako Key Account Manager będziesz odpowiedzialny/a za:

  • zbudowanie portfela nowych klientów,
  • prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji z potencjalnymi Klientami,
  • przygotowywanie ofert i prezentację produktu,
  • skuteczną sprzedaż, opartą na zaufaniu i profesjonalnym podejściu.

Jeżeli jesteś ambitny/a i sprawnie zbudujesz większy rynek sprzedaży w odniesieniu do naszego funkcjonującego systemu, chętnie powierzymy Ci zadanie zbudowania Twojego zespołu oraz funkcję Dyrektora sprzedaży. W ramach tej funkcji będziesz odpowiedzialny/a za:

  • zarządzanie zespołem sprzedażowym,
  • realizację planów sprzedażowych,
  • budowę polityki sprzedażowej firmy.

Idealny Kandydat/Kandydatka

  • posiada minimum 4 letnie doświadczenie zawodowego w sprzedaży rozwiązań IT w B2B (systemy PPM, EPM, CRM, ERP, DMS, Workflow, HRM, itp.) i chce się intensywnie dalej rozwijać,
  • może pochwalić się mierzalnymi sukcesami w obszarze sprzedaży,
  • podejmie wyzwanie dynamicznego zwiększenia rynku sprzedaży naszego systemu,
  • potrafi zbudować, a potem kierować zespołem sprzedaży.

Co oferujemy:

  • samodzielne stanowisko z możliwością wykazania się talentami w obszarze sprzedaży, kierowania i kreowania polityki sprzedażowej
  • nowoczesny model zarządzania: kreatywność, partnerskie relacje z zarządem firmy, otwartość na współpracę i pomysły,
  • elastyczny czas pracy,
  • bardzo atrakcyjny model wynagradzania i benefity uzależnione od Twoich wyników.

Jesteś osobą otwartą, dynamiczną i nie boisz się nowych wyzwań?

Dołącz do naszego zespołu, a gwarantujemy Ci partnerską atmosferę, ciekawą przygodę oraz możliwość realizacji własnych pomysłów.
Wyślij swoje CV oraz list motywacyjny krótko opisujący Twoją osobę i doświadczenie na adres: praca@andcom.pl

Wysyłając maila, dołącz informację, iż „wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z RODO.